comment
Porada
Data publikacji: 2020-06-26
Czy przy ponownym zatrudnieniu pracownika tworzyć nowe akta osobowe czy kontynuować stare
PYTANIE
Czy dla pracownika zatrudnionego w 2019 r., dla którego jest to kolejna umowa o pracę (wcześniejsza była zawarta w 2018 r. bez przerwy w zatrudnieniu lub z trzymiesięczna przerwą ) można kontynuować te same akta osobowe co w 2018 r., rozdzielając tylko przekładką dokumenty do 2018 włącznie i dokumenty od 2019 r.? Czy należy założyć drugie akta osobowe dla stosunku pracy zawartego w 2019 r.? Spotkałam się z interpretacją, że nie jest błędem kontynuowanie dokumentacji przy rozdzieleniu zakładką dokumentacji do 2018 r. i od 2019 r. Prowadzimy dokumentację pracowniczą w formie papierowej.
Pozostało 80% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka