Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
today

Aktualność

Data publikacji: 2017-07-25
Data publikacji: 2017-07-25

Organizacja księgowości w sezonie urlopowym

Kontrola przeprowadzona w jednostce wykazała, że główna księgowa od kilku lat nie wykorzystywała urlopu wypoczynkowego, w wymiarze co najmniej nieprzerwanych 2 tygodni. Do tego ma ponad 60 dni niewykorzystanego urlopu za ostatnie 3 lata. W księgowości jednostki są zatrudnione tylko główna księgowa, kadrowa i kasjerka – referent księgowy, dlatego główna księgowa nie mogła iść na urlop. Jak w takim razie można zorganizować pracę w księgowości w czasie urlopu głównej księgowej w tak małej jednostce?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00