Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2013-05-25

Czy pracodawca może zabronić pracownikowi korzystania z telefonu w sprawach prywatnych w czasie pracy

Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach ds. obsługi klienta w naszej firmie (spółka z o.o.) często w czasie pracy prowadzą prywatne rozmowy telefoniczne bądź z telefonów służbowych, bądź z prywatnych telefonów komórkowych. Prowadzi to do niekorzystnych relacji z klientami (w tym czasie nie odbierają telefonów od klientów), a tym samym do obniżenia standardu i jakości świadczonej przez pracowników pracy. Czy pracownikowi można definitywnie zabronić korzystania z telefonu w sprawach prywatnych w czasie godzin pracy?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00