Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2023-12-28

Internetowa precyzja, telewizyjna jakość

Giełda Papierów Wartościowych kończy budowę prototypu Platformy aukcyjnej TeO i zapowiada nową erę na rynku reklamy telewizyjnej. Po analizie treści oglądanych przez widza system wyświetli potencjalnie interesujące go reklamy. Skorzystają na tym również nadawcy, operatorzy i reklamodawcy

Jeszcze w tym roku zakończy się budowa prototypu Platformy Telemetria Operator (TeO). Od 1 stycznia 2024 r. jej operatorem będzie GPW DAI, obecnie odbywa się proces przenoszenia przedsięwzięcia do tej spółki z GPW. Końcowe prace wdrożeniowe, zaplanowane na pierwsze cztery miesiące 2024 r., zapewnią pełną funkcjonalność Platformy TeO.

W ten sposób GPW DAI zaoferuje dostęp do programmatycznego modelu zakupu czasu reklamowego zmieniający dotychczasowy sposób kupowania reklam telewizyjnych w Polsce.

Istota systemu TeO

Kluczowe założenia i funkcjonalności platformy przynoszą przełom w wielu aspektach. System TeO umożliwi internetowy sposób dotarcia do użytkowników w telewizji linearnej u operatorów sieci kablowych oraz do użytkowników platform OTT, co będzie się wiązało ze zwiększoną efektywnością dla reklamodawców oraz większą wygodą dla użytkowników. Jest to jeden z pierwszych tego typu projektów w Europie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00