Interpretacja indywidualna z dnia 21 października 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.638.2024.4.PT
Obowiązki płatnika w związku z wprowadzeniem akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika w związku z wprowadzeniem akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika oraz obowiązki informacyjne związane z wprowadzeniem akcji promocyjnej, w ramach której Klienci będą nabyć towar/usługę z rabatem.
Ustalenie podstawy opodatkowania usług wchodzących w skład sprzedawanego w ramach akcji promocyjnej Pakietu 1/Pakietu 2/zestawu promocyjnego oraz ustalenia, czy zastosowanie rabatów w wysokości ustalonej z Kontrahentem proporcjonalnie, tzn. w takiej samej wartości procentowej wartości ceny regularnej każdej z usług wchodzących w skład Pakietu 1 lub Pakietu 2, jest działaniem zgodnym z brzmieniem art
Czy wydatki związane z wynagrodzeniem Ambasadora z tytułu umowy o współpracy mogą zostać rozpoznane przez Wnioskodawcę jako koszt uzyskania przychodu.
Podatek od towarów i usług w zakresie wskazania podstaw opodatkowania.
1. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy przedstawione w stanie faktycznym Wniosku, że Wnioskodawca będzie uprawniony do rozpoznania przychodu ze sprzedaży Cateringu Influencerom w ramach podjętej współpracy w wysokości ceny promocyjnej, tj. w wysokości 1 zł netto? 2. Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy przedstawione w stanie faktycznym Wniosku, że Wnioskodawca uprawniony będzie do zaliczenia
Czy wydatki na zakup gadżetów przekazywanych przez Spółkę w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika – akcje promocyjne - rabaty.
Podstawa opodatkowania produktów sprzedawanych w ramach promocji.
Czy spółka jest zobowiązana wyłączyć z kosztów uzyskania przychodów kosztów usługi reklamowej, bądź kosztów świadczenia o podobnym charakterze do usługi reklamowej nabywanej od podmiotu powiązanego?
W zakresie obowiązków płatnika w związku z otrzymaniem przez rolników dodatkowych produktów w związku z organizowaną akcją promocyjną.
Obniżenia podstawy opodatkowania z tytułu udzielonych rabatów pośrednich i terminu tego obniżenia.
Dotyczy skutków podatkowych sprzedaży trzech towarów w zestawie w cenie dwóch w ramach akcji promocyjnej.
Dotyczy ustalenia czy udzielane premie stanowią opusty, obniżenia podstawy opodatkowania i podatku VAT, sposobu ich dokumentowania oraz terminu obniżenia podstawy opodatkowania i podatku należnego.
Dotyczy ustalenia podstawy opodatkowania w podatku VAT udzielanych aptekom rabatów pośrednich, sposobu ich dokumentowania oraz terminu obniżenia podstawy opodatkowania i podatku należnego.
obniżenia podstawy opodatkowania w podatku VAT w związku z udzielanymi przez Wnioskodawcę aptekom rabatami pośrednimi oraz sposobu ich dokumentowania i terminu obniżenia obrotu i kwoty podatku
Czy w związku z planowanym przekazaniem pracownikom Wnioskodawcy elektronicznych kart rabatowych, z których pracownicy jak i członkowie ich rodzin będą mogli dokonywać zakupu paliw z rabatem, rabaty te będą stanowiły dla pracowników i członków ich rodzin przychód jako częściowe nieodpłatne świadczenie, od których to Wnioskodawca powinien pobrać zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych? Czy
Czy w związku z planowanym przekazaniem pracownikom Wnioskodawcy elektronicznych kart rabatowych, z których pracownicy jak i członkowie ich rodzin będą mogli dokonywać zakupu paliw z rabatem, rabaty te będą stanowiły dla pracowników i członków ich rodzin przychód jako częściowe nieodpłatne świadczenie, od których to Wnioskodawca powinien pobrać zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych? Czy
Czy w związku z planowanym przekazaniem pracownikom Wnioskodawcy elektronicznych kart rabatowych, z których pracownicy jak i członkowie ich rodzin będą mogli dokonywać zakupu paliw z rabatem, rabaty te będą stanowiły dla pracowników i członków ich rodzin przychód jako częściowe nieodpłatne świadczenie, od których to Wnioskodawca powinien pobrać zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych? Czy
Określenie podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży towarów w cenie promocyjnej oraz prawa do pełnego odliczenia kwoty podatku VAT od zakupu materiałów do produkcji wyrobów objętych akcją promocyjną.
w zakresie: ustalenia, czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę na wytworzenie swoich wyrobów, przekazywanych nieodpłatnie klientom oraz potencjalnym klientom do przeprowadzenia przez nich testów (prób) lub przekazywanych w ramach reklamy, które nie zostały wyłączone z kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych powinny być kwalifikowane do
Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z organizacją akcji w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu stanowią koszty uzyskania przychodów w rozumieniu art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych?
Program lojalnościowy (promocja i reklama) obowiązki płatnika