1 stycznia 2024 r. zmienią się zasady przeprowadzania egzaminu na doradcę podatkowego
Zostało opublikowane rozporządzenie nowelizujące zasady przeprowadzania egzaminu na doradcę podatkowego. Zmiany dotyczą procedury organizacji tego egzaminu. Do rozporządzenia są wprowadzane również przepisy, których zadaniem jest uregulowanie kwestii dostosowywania warunków przeprowadzania egzaminu do potrzeb kandydatów na doradców podatkowych będących osobami niepełnosprawnymi.
Modyfikacje dotyczą:
. Informacja o odwołaniu egzaminu ma być publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej (dalej: BIP) na stronie MF oraz przekazywana indywidualnie kandydatom na doradcę podatkowego zakwalifikowanym do części pisemnej lub ustnej egzaminu, pisemnie lub drogą elektroniczną. W przypadku odwołania egzaminu kandydatom będzie się należał zwrot opłaty egzaminacyjnej z powodu nie dojścia do skutku egzaminu, z przyczyn nieleżących po stronie kandydata.