Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Warszawie z dnia 4 marca 2009 r., sygn. III SA/Wa 3156/08

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w składzie następującym: Przewodnicząca Sędzia WSA Izabela Głowacka-Klimas, Sędziowie Sędzia WSA Krystyna Kleiber, Sędzia WSA Jarosław Trelka (sprawozdawca), Protokolant Alicja Bogusz, po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 4 marca 2009 r. sprawy ze skargi R. S.A. z siedzibą w N. na interpretacje indywidualną Ministra Finansów z dnia [...] lipca 2008 r. nr [...] w przedmiocie podatku od towarów i usług 1) uchyla zaskarżoną interpretację indywidualną, 2) stwierdza, że uchylona interpretacja indywidualna nie może być wykonana w całości, 3) zasądza od Ministra Finansów na rzecz R. S.A. z siedzibą w N. kwotę 440 zł (słownie: czterysta czterdzieści złotych) tytułem zwrotu kosztów postępowania sądowego.

Uzasadnienie

III SA/Wa 3156/08

UZASADNIENIE

Zaskarżoną indywidualną interpretacją przepisów prawa podatkowego z dnia [...] lipca 2008 r., wydaną na podstawie art. 14b § 1 i 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), Minister Finansów stwierdził, iż stanowisko R. S.A. w N. zwanej też dalej "Spółką" lub "Skarżącą", zawarte we wniosku z dnia [...] czerwca 2008 r., dotyczącym podatku od towarów i usług, jest nieprawidłowe. Interpretacja ta została wydana przy następujących okolicznościach faktycznych zaprezentowanych we wniosku:

Spółka prowadzi działalność gospodarczą głównie w zakresie dystrybucji środków piorących i czyszczących. W tych ramach prowadzi i zamierza prowadzić działania zmierzające do zwiększenia popytu na dystrybuowane towary. Do działań tych należy:

1) Program lojalnościowy (zdarzenie przyszłe) - program kierowany ma być do dystrybutorów nabywających sprzedawane towary. Nabycie towarów uprawniać będzie do otrzymania określonej ilości punktów, które następnie będą mogły być wymieniane na bezpłatne nagrody rzeczowe. Celem tego programu ma być budowanie lojalności nabywców, co prowadzić ma do zwiększenia sprzedaży. Wydawane nagrody mają więc ścisły związek z prowadzonym przedsiębiorstwem.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00