Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 16.05.2013, sygn. IPPP1/443-222/13-2/EK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-222/13-2/EK
Prawo do dokonania korekty podatku VAT w związku ze zmianą przeznaczenia infrastruktury, na podstawie art. 91 ust.7 ustawy, ustalenie w jakim momencie może zostać dokonana korekta.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Urzędu przedstawione we wniosku z dnia 12 marca 2013 r. (data wpływu 14 marca 2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- prawa do dokonania korekty podatku VAT w związku ze zmianą przeznaczenia Obiektów, na podstawie art. 91 ust. 7 ustawy jest prawidłowe,
- momentu dokonania pierwszej korekty podatku VAT, o której mowa w art. 91 ust 7 ustawy w odniesieniu do 2012r. jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 14 marca 2013 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do dokonania korekty podatku VAT w związku ze zmianą przeznaczenia Obiektów, na podstawie art. 91 ust. 7 ustawy oraz momentu dokonania pierwszej korekty podatku VAT, o której mowa w art. 91 ust 7 ustawy w odniesieniu do 2012r.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.
Zgodnie ze statutem Wnioskodawcy, do zakresu jego działania należą wszystkie sprawy publiczne o znaczeniu lokalnym, nie zastrzeżone ustawami na rzecz innych podmiotów. W szczególności, wykonuje on zadania własne oraz zlecone z zakresu administracji rządowej nałożone ustawami, a także może wykonywać zadania z zakresu właściwości powiatu, województwa i administracji rządowej na podstawie porozumień z tymi jednostkami samorządu terytorialnego lub właściwym organem administracji rządowej.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right