Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-06-02

Jak wprowadzić do ksiąg składniki bilansu zamknięcia nabytej spółki

W wyniku prywatyzacji bezpośredniej nasza spółka zakupiła przedsiębiorstwo od Skarbu Państwa. Proszę o radę - czy i jak powinniśmy wprowadzić do swoich ksiąg następujące elementy bilansu zamknięcia przedsiębiorstwa, sporządzonego na dzień jego sprzedaży:

PROBLEM
• należności, na które sporządzono odpisy aktualizujące, wraz z tymi odpisami,
• rezerwy na odprawy emerytalne i nagrody jubileuszowe,
• rozliczenia międzyokresowe przychodów związane ze środkiem trwałym (dotacja),
• czynne rozliczenia międzyokresowe kosztów związane z ubezpieczeniami majątkowymi środków transportu (zapłacono z góry),
• rezerwy i aktywa z tytułu podatku dochodowego.
Czy do wyceny wartości firmy powinniśmy wziąć je pod uwagę?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00