Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2014-12-12

Czy pracownikowi trzeba wyjaśnić przyczyny przesunięcia go do innej pracy

Przenieśliśmy kasjerkę na okres 1 miesiąca do działu sprzedaży na miejsce chorującego pracownika. W piśmie o przeniesieniu napisaliśmy, że jest ono podyktowane potrzebami pracodawcy. Kasjerka podjęła wskazaną pracę, ale pisemnie domaga się uzasadnienia jej przeniesienia i wyjaśnienia zwrotu "potrzeby pracodawcy". Czy możemy nie reagować na pismo pracownicy?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00