comment
Porada
Data publikacji: 2006-05-07
Jakie są obowiązki pracodawcy w razie egzekucji komorniczej z wynagrodzenia odchodzącego pracownika
Kilka miesięcy temu do naszej firmy wpłynęło pismo od komornika nakazujące potrącanie niespłaconej wierzytelności jednemu z naszych pracowników z jego wynagrodzenia za pracę. Kwota wierzytelności wraz z odsetkami przekraczała 50 000 zł. W styczniu br. pracownik wypowiedział nam umowę o pracę (ma trzymiesięczny okres wypowiedzenia). Jakie ciążą na nas obowiązki w związku z niespłaconym długiem pracownika? Czy powinniśmy zawiadomić komornika o rozwiązaniu umowy z pracownikiem i o wysokości kwoty, której nie zdołamy potrącić z jego należności (około 35 000 zł)?
PROBLEM
Pozostało 81% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka