comment
Porada
Data publikacji: 2012-09-15
Jak wprowadzić regulamin pracy u pracodawców zatrudniających mniej niż 20 pracowników
Pracodawcy niezobowiązani do ustalania regulaminu pracy mogą wprowadzić taki dokument do swojej organizacji. Muszą jednak pamiętać, że obowiązuje ich taka sama procedura wprowadzania tego wewnętrznego źródła prawa pracy, jak pracodawców mających taki obowiązek.
PROBLEM
Zatrudniamy 10 pracowników i chcemy wprowadzić regulamin pracy. Czy obowiązuje nas taka sama procedura wprowadzania regulaminu i jego ewentualnej zmiany, jak pracodawców zobowiązanych do opracowania regulaminu? Czy w związku z wprowadzeniem regulaminu pracy, sporządzając informację do umowy o pracę na podstawie art. 29 § 3 Kodeksu pracy nie musimy już informować pracowników dodatkowo m.in. o porze nocnej czy sposobie potwierdzania obecności?
Pozostało 82% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka