Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-09-15

Jak wprowadzić regulamin pracy u pracodawców zatrudniających mniej niż 20 pracowników

Pracodawcy niezobowiązani do ustalania regulaminu pracy mogą wprowadzić taki dokument do swojej organizacji. Muszą jednak pamiętać, że obowiązuje ich taka sama procedura wprowadzania tego wewnętrznego źródła prawa pracy, jak pracodawców mających taki obowiązek.

PROBLEM

Zatrudniamy 10 pracowników i chcemy wprowadzić regulamin pracy. Czy obowiązuje nas taka sama procedura wprowadzania regulaminu i jego ewentualnej zmiany, jak pracodawców zobowiązanych do opracowania regulaminu? Czy w związku z wprowadzeniem regulaminu pracy, sporządzając informację do umowy o pracę na podstawie art. 29 § 3 Kodeksu pracy nie musimy już informować pracowników dodatkowo m.in. o porze nocnej czy sposobie potwierdzania obecności?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00