Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-08-15

Czy pracodawca ma obowiązek uwzględnić świadectwa pracy dostarczone przez pracownika po ustaniu zatrudnienia

Zdarza się, że w trakcie trwania zatrudnienia, a nawet po jego ustaniu pracownicy dostarczają dokumenty potwierdzające staż pracy i wpływające na wymiar należnego im urlopu wypoczynkowego. W takim przypadku powstaje pytanie, czy pracodawca powinien uwzględnić te dokumenty i ponownie ustalić wymiar przysługującego urlopu oraz wypłacić ekwiwalent.

PROBLEM

Jeden z naszych byłych pracowników po zakończeniu zatrudnienia i wydaniu świadectwa pracy przedłożył świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy, w związku z czym wpłynęło to na wymiar przysługującego mu urlopu wypoczynkowego. Pracownik domaga się poprawienia świadectwa pracy i wypłaty ekwiwalentu. Czy powinniśmy uwzględnić żądanie pracownika?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00