comment
Porada
Data publikacji: 2012-08-15
Czy pracodawca ma obowiązek uwzględnić świadectwa pracy dostarczone przez pracownika po ustaniu zatrudnienia
Zdarza się, że w trakcie trwania zatrudnienia, a nawet po jego ustaniu pracownicy dostarczają dokumenty potwierdzające staż pracy i wpływające na wymiar należnego im urlopu wypoczynkowego. W takim przypadku powstaje pytanie, czy pracodawca powinien uwzględnić te dokumenty i ponownie ustalić wymiar przysługującego urlopu oraz wypłacić ekwiwalent.
PROBLEM
Jeden z naszych byłych pracowników po zakończeniu zatrudnienia i wydaniu świadectwa pracy przedłożył świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy, w związku z czym wpłynęło to na wymiar przysługującego mu urlopu wypoczynkowego. Pracownik domaga się poprawienia świadectwa pracy i wypłaty ekwiwalentu. Czy powinniśmy uwzględnić żądanie pracownika?
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka