Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2016-05-02

Czy regulamin pracy może przewidywać ostrzeżenie pracownika przed karą porządkową

Do regulaminu pracy chcemy wpisać postanowienie, że zanim pracodawca wymierzy pracownikowi karę porządkową, będzie mógł dać mu pisemne ostrzeżenie. Trzy kolejne ostrzeżenia będą skutkowały tym, że za jakiekolwiek kolejne uchybienie pracownika w pracy będzie stosowane upomnienie, nagana lub wypowiedzenie umowy o pracę. Ostrzeżenia zostaną usunięte z akt pracownika po roku nienagannej pracy. Uważamy, że takie rozwiązanie będzie korzystne dla pracownika. Nie będzie bowiem od razu karany karami porządkowymi za swoje przewinienia. Związek zawodowy akceptuje projekt zmian. Czy nasze postępowanie jest prawidłowe? - pyta Czytelniczka z Konina.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00