Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2012-07-28

ROZWIĄZANIE UMOWY O PRACĘ - OBOWIĄZUJĄCE TERMINY

Pewne czynności z zakresu prawa pracy powinny być wykonywane w przewidzianych prawem terminach. W przypadku ich nieprzestrzegania pracodawca może narazić się na odpowiedzialność finansową. Stanie się tak np. w sytuacji niewydania świadectwa pracy.

Pierwszym podstawowym krokiem przy rozwiązywaniu umów o pracę jest ustalenie właściwego trybu zakończenia stosunku pracy. Właśnie od niego zależą dalsze obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem stosunku pracy. Umowę o pracę można rozwiązać na mocy porozumienia stron, za wypowiedzeniem lub bez wypowiedzenia.

Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00