Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-03-17

PRZERWY W PRACY PRACOWNIKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO

Pracodawca, zatrudniający pracowników niepełnosprawnych, musi pamiętać o przepisach dających tej grupie pracowników specjalne uprawnienia, np. prawo do dodatkowej przerwy.

Osoby niepełnosprawne to grupa pracowników, która podlega szczególnej ochronie na mocy obowiązujących przepisów.

Jednym z podstawowych obowiązków pracodawców w tym zakresie jest zapewnienie wszystkim pracownikom prawa do wypoczynku. Odpowiednią regulację zawierają w tej kwestii przepisy dotyczące czasu pracy, w tym także przerw w pracy. W zależności od dobowego wymiaru czasu pracy, rodzaju pracy czy też innych okoliczności wskazanych w przepisach niepełnosprawnym pracownikom przysługują określone przerwy w pracy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00