comment
Artykuł
Data publikacji: 2011-04-16
ŚWIADECTWO PRACY PO NOWEMU
Celem ostatniej nowelizacji Kodeksu pracy było uproszczenie zasad wydawania świadectw pracy, a tym samym ograniczenie nadmiernych obciążeń nałożonych na pracodawców w związku z ich wydawaniem.
Marta Mianowska
prawnik w Spółce Adwokackiej Tomczak i Partnerzy w Warszawie
Ustawą z 5 stycznia 2011 r. o zmianie ustawy - Kodeks pracy został zmieniony m.in. art. 97 k.p. Przepis ten reguluje kwestie związane z obowiązkiem pracodawcy w zakresie wydania świadectwa pracy. Choć dotychczasowa regulacja nie była szczególnie skomplikowana, to i tak była krytykowana przez pracodawców, którzy zarzucali jej zbytni formalizm i nadmierną biurokratyzację stosunku pracy.
Dotychczasowa regulacja
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka