Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2011-04-16

ŚWIADECTWO PRACY PO NOWEMU

Celem ostatniej nowelizacji Kodeksu pracy było uproszczenie zasad wydawania świadectw pracy, a tym samym ograniczenie nadmiernych obciążeń nałożonych na pracodawców w związku z ich wydawaniem.

Marta Mianowska

prawnik w Spółce Adwokackiej Tomczak i Partnerzy w Warszawie

Ustawą z 5 stycznia 2011 r. o zmianie ustawy - Kodeks pracy został zmieniony m.in. art. 97 k.p. Przepis ten reguluje kwestie związane z obowiązkiem pracodawcy w zakresie wydania świadectwa pracy. Choć dotychczasowa regulacja nie była szczególnie skomplikowana, to i tak była krytykowana przez pracodawców, którzy zarzucali jej zbytni formalizm i nadmierną biurokratyzację stosunku pracy.

Dotychczasowa regulacja

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00