Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2008-11-01

INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA

Pracodawca nie musi w sposób opisowy informować pracownika o warunkach zatrudnienia. Wystarczy, jeśli wskaże mu odpowiednie przepisy prawa pracy.

Konstanty Wróblewski

specjalista ds. prawa pracy, SEKA S.A.

Informacja o warunkach zatrudnienia powinna być zindywidualizowana i skierowana do konkretnego pracownika. Pracodawca nie może więc zawrzeć w informacji treści, która w sposób ogólny wskazuje na warunki zatrudnienia.

Na każdym pracodawcy bez względu na liczbę zatrudnionych spoczywa obowiązek poinformowania pracowników na piśmie o:

l obowiązującej pracownika dobowej i tygodniowej normie czasu pracy,

 częstotliwości wypłat wynagrodzenia za pracę,

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00