comment
Artykuł
Data publikacji: 2008-11-01
INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA
Pracodawca nie musi w sposób opisowy informować pracownika o warunkach zatrudnienia. Wystarczy, jeśli wskaże mu odpowiednie przepisy prawa pracy.
Konstanty Wróblewski
specjalista ds. prawa pracy, SEKA S.A.
Informacja o warunkach zatrudnienia powinna być zindywidualizowana i skierowana do konkretnego pracownika. Pracodawca nie może więc zawrzeć w informacji treści, która w sposób ogólny wskazuje na warunki zatrudnienia.
Na każdym pracodawcy bez względu na liczbę zatrudnionych spoczywa obowiązek poinformowania pracowników na piśmie o:
l obowiązującej pracownika dobowej i tygodniowej normie czasu pracy,
częstotliwości wypłat wynagrodzenia za pracę,
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka