comment
Artykuł
Data publikacji: 2008-02-02
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE W ŚWIADECTWIE PRACY
Każdy zamieszczony w świadectwie pracy zapis, wykraczający poza ramy określone w przepisach, stworzy konieczność dokonania sprostowania świadectwa pracy na wniosek pracownika.
Agata Lankamer-Prasołek
Szczegółowe regulacje związane z wydawaniem świadectwa pracy, treścią tego dokumentu oraz jego prostowaniem zawiera rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 15 maja 1996 r. w sprawie szczegółowej treści świadectwa pracy oraz sposobu i trybu jego wydawania i prostowania (DzU nr 60, poz. 282 ze zm.; dalej powoływane jako rozp. MPiPS). Świadectwo pracy wydaje się w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden otrzymuje pracownik, drugi zaś przechowuje się w części C akt osobowych pracownika.
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka