Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2005-02-12

Nowa informacja o PPE

Co powinno się znaleźć w nowej informacji o pracowniczych programach emerytalnych (PPE) i czy należy ją sporządzić do końca lutego - takie pytania zadają osoby odpowiedzialne za te programy w firmach.

Marcin Wojewódka
radca prawny
Obowiązująca od 1 czerwca 2004 r. ustawa z 20 kwietnia 2004 r. o pracowniczych programach emerytalnych (DzU nr 116, poz. 1207) nałożyła obowiązek składania informacji o prowadzonym u danego pracodawcy pracowniczym programie emerytalnym (PPE) na wszystkie podmioty, w których taki program funkcjonuje. Przepisy ustawy nakazują sporządzanie takich sprawozdań bez względu na formę, w jakiej program jest prowadzony, czy też wielkość danego PPE (pod względem liczby uczestników lub wartości aktywów, jakimi zarządza).
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00