comment
Artykuł
Data publikacji: 2005-02-12
Nowa informacja o PPE
Co powinno się znaleźć w nowej informacji o pracowniczych programach emerytalnych (PPE) i czy należy ją sporządzić do końca lutego - takie pytania zadają osoby odpowiedzialne za te programy w firmach.
Marcin Wojewódka
radca prawny
Obowiązująca od 1 czerwca 2004 r. ustawa z 20 kwietnia 2004 r. o pracowniczych programach emerytalnych (DzU nr 116, poz. 1207) nałożyła obowiązek składania informacji o prowadzonym u danego pracodawcy pracowniczym programie emerytalnym (PPE) na wszystkie podmioty, w których taki program funkcjonuje. Przepisy ustawy nakazują sporządzanie takich sprawozdań bez względu na formę, w jakiej program jest prowadzony, czy też wielkość danego PPE (pod względem liczby uczestników lub wartości aktywów, jakimi zarządza).
Pozostało 73% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka