Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-11-27

Informacja o odprawie

Czy w świadectwie pracy należy umieścić zapis dotyczący wypłacenia pracownikowi odprawy emerytalnej? - pyta Czytelnik z Warszawy.
Tak, w świadectwie pracy można (nie jest to obligatoryjne) zamieścić taką informację. Zgodnie z obowiązującym wzorem świadectwa pracy nie ma enumeratywnie wymienionego obowiązku umieszczania w nim informacji dotyczących wypłacenia pracownikowi odprawy emerytalnej. Jednak pracodawca w świadectwie pracy informuje o wykorzystaniu przez pracownika uprawnień lub świadczeń w zakresie mającym wpływ na uprawnienia pracownicze u kolejnego pracodawcy, wynikające z ustaw, układów zbiorowych pracy i regulaminów.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00