Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2002-04-25

NAJWAŻNIEJSZE DOKUMENTY KADROWE

ZAKRES OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA

Do umowy o pracę pracodawca może dołączyć zakres obowiązków pracownika określający i konkretyzujący zadania oraz obowiązki spoczywające na pracowniku podczas wykonywania przez niego pracy. Zakres obowiązków pracownika określa również zakres jego odpowiedzialności.
Podstawą do sporządzenia tego typu dokumentu jest art. 94 pkt 1 k.p., zgodnie z którym pracodawca jest zobowiązany do zaznajamiania pracowników podejmujących pracę z zakresem ich obowiązków, sposobem wykonywania pracy na wyznaczonych stanowiskach oraz ich podstawowymi uprawnieniami.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00