Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2001-04-26

Zakres czynności pracownika

Zakres czynności pracownika

Klaudia Anders

Zakres obowiązków pracownika to przydzielone mu przez pracodawcę konkretne zadania wewnątrz i na zewnątrz zakładu pracy, które wynikają z rodzaju umówionej pracy i zajmowanego przez pracownika stanowiska.

Obowiązek pracodawcy zapoznania pracownika z zakresem jego zadań został wyrażony przez ustawodawcę w art. 94 pkt 1 k.p., zgodnie z którym pracodawca jest obowiązany zaznajomić pracowników podejmujących pracę z zakresem ich obowiązków, sposobem wykonywania pracy na wyznaczonych stanowiskach oraz ich podstawowymi uprawnieniami. Powinność pracodawcy w zakresie poinformowania pracownika o jego zadaniach i sposobie ich realizacji jest elementem ogólniejszego obowiązku należytego współdziałania przy wykonywaniu zobowiązania przez pracownika.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00