comment
Porada
Data publikacji: 2004-02-03
Termin przygotowania i treść pisemnych informacji dla pracowników
PYTANIE:
Słyszałem, że mam obowiązek przygotować dla pracowników informacje o obowiązującej dobowej i tygodniowej normie czasu pracy, częstotliwości wypłaty wynagrodzenia, urlopie wypoczynkowym oraz długości okresu wypowiedzenia umowy. Czy dotyczy to tylko nowych pracowników, czy także tych, którzy byli zatrudnieni przed 1 stycznia 2004 r.? Przecież ludzie pracujący u mnie już kilka lat wiedzą o tych wszystkich rzeczach. Ile mam czasu na przygotowanie tych nowych pisemnych informacji? Proszę także o wyjaśnienie, czy w informacji dla pracowników, której sporządzenia wymaga art. 29 § 3 k.p., muszę powtarzać brzmienie przepisów kodeksu pracy oraz regulaminu pracy? Może wystarczyłoby odesłanie do tych źródeł, ze wskazaniem konkretnych regulacji zawierających poszczególne informacje?
Pozostało 72% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka