Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2004-02-03

Termin przygotowania i treść pisemnych informacji dla pracowników

PYTANIE:
Słyszałem, że mam obowiązek przygotować dla pracowników informacje o obowiązującej dobowej i tygodniowej normie czasu pracy, częstotliwości wypłaty wynagrodzenia, urlopie wypoczynkowym oraz długości okresu wypowiedzenia umowy. Czy dotyczy to tylko nowych pracowników, czy także tych, którzy byli zatrudnieni przed 1 stycznia 2004 r.? Przecież ludzie pracujący u mnie już kilka lat wiedzą o tych wszystkich rzeczach. Ile mam czasu na przygotowanie tych nowych pisemnych informacji? Proszę także o wyjaśnienie, czy w informacji dla pracowników, której sporządzenia wymaga art. 29 § 3 k.p., muszę powtarzać brzmienie przepisów kodeksu pracy oraz regulaminu pracy? Może wystarczyłoby odesłanie do tych źródeł, ze wskazaniem konkretnych regulacji zawierających poszczególne informacje?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00