comment
Porada
Data publikacji: 2005-02-22
Jakie są procedury zmiany regulaminu wynagradzania?
W firmie, w której zajmuję się sprawami kadrowymi, zakładowe organizacje związkowe nie ustaliły w 30-dniowym terminie wspólnego stanowiska w sprawie proponowanych przez pracodawcę zmian w regulaminie wynagradzania. Jaka jest dalsza procedura zmiany regulaminu? Czy w związku ze zmianami na niekorzyść pracowników (zmiana sposobu wynagradzania przez likwidację premii regulaminowej i nagród jubileuszowych) należy wypowiedzieć pracownikom warunki pracy i płacy? Co w takiej sytuacji z działaczami związku zawodowego - pracownikami podlegającymi ochronie?
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka