comment
Porada
Data publikacji: 2003-12-06
Reklama produktów leczniczych
W ramach działalności gospodarczej spółka produkuje, a także importuje produkty lecznicze, które są przedmiotem sprzedaży na polskim rynku. Dla rozwijania i stymulowania sprzedaży swoich produktów, a co za tym idzie - generowania przychodów, spółka podejmuje wiele działań, w tym szeroko rozumiane działania reklamowe i promocyjne adresowane do potencjalnych klientów, lekarzy i osób zajmujących się dystrybucją produktów leczniczych (hurtowników i aptekarzy). Na działania reklamowe i promocyjne podejmowane przez spółkę składają się takie przykładowe czynności, jak:
• reklamowanie i promowanie produktów OTC (wydawanych bez recepty) adresowane przez media i inne kanały promocyjne do szerokiego kręgu potencjalnych nabywców,
• różne działania reklamowe i promocyjne adresowane do środowiska lekarskiego, dotyczące produktów spółki wydawanych na podstawie recepty,
• działania reklamowe i promocyjne prowadzone przez przedstawicieli handlowych zatrudnionych w spółce, polegające w szczególności na:
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu