comment
Artykuł
Data publikacji: 2022-02-17
Gdzie przechowywać nowe oświadczenia pracowników
Umieszczanie dokumentów podatkowych w aktach osobowych nie jest błędem, ale trzeba je szybciej usuwać. Resort pracy tego nie rekomenduje, a UODO skupia się nie na tym, gdzie archiwizować, ale jak
Wprowadzenie od stycznia 2022 r. zmian podatkowych określanych mianem Polskiego Ładu wiąże się dla firm z koniecznością archiwizowania wielu nowych oświadczeń składanych przez pracowników, do których możemy zaliczyć np.:
1) wniosek o rezygnacji z ulgi dla klasy średniej,
2) wniosek o rezygnacji ze stosowania pracowniczych kosztów uzyskania przychodu,
3) wniosek pracownika dla celów obliczania zaliczki według zasad przewidzianych dla pracowników rozliczających się wspólnie z małżonkiem,
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka