Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2010-11-23

Zwrot kosztów poniesionych na organizację wypoczynku przez pracownika

Pracownik zaplanował swój wypoczynek wyłącznie na podstawie sporządzanego na początku roku planu urlopowego. Obecnie wystąpił do nas z wnioskiem urlopowym o udzielenie urlopu na zaplanowane 3 tygodnie. Ze względu na podpisane przez firmę nowe kontrakty nie możemy uwzględnić wniosku pracownika. Pracownik po odmowie zażądał od nas refundacji kosztów rezygnacji z wczasów, które zarezerwował parę miesięcy temu (przepada mu 20 proc. ich wartości). Czy mamy obowiązek zwrócić mu pieniądze? Jeśli tak, to na jakiej podstawie - nie doszło przecież do odwołania go z urlopu?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00