Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2005-11-07

Sprzedaż z rabatem naturalnym i sprzedaż premiowa

Zajmuję się produkcją obuwia dziecięcego oraz handlem tym obuwiem. W celu zwiększenia sprzedaży zamierzam stosować wobec moich kontrahentów dwa rodzaje zachęt. Pierwsza forma promocji skierowana jest do hurtowników oraz właścicieli sklepów i ma polegać na dodawaniu do dziesięciu par zakupionego obuwia jedenastej pary gratis. Zachętą dla konsumentów będzie natomiast mała pluszowa zabawka dołączana do każdej pary butów zakupionych w oznaczonym okresie. Jakie będą podatkowe skutki zamierzonych przeze mnie działań marketingowych?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00