comment
Porada
Data publikacji: 2005-11-07
Sprzedaż z rabatem naturalnym i sprzedaż premiowa
Zajmuję się produkcją obuwia dziecięcego oraz handlem tym obuwiem. W celu zwiększenia sprzedaży zamierzam stosować wobec moich kontrahentów dwa rodzaje zachęt. Pierwsza forma promocji skierowana jest do hurtowników oraz właścicieli sklepów i ma polegać na dodawaniu do dziesięciu par zakupionego obuwia jedenastej pary gratis. Zachętą dla konsumentów będzie natomiast mała pluszowa zabawka dołączana do każdej pary butów zakupionych w oznaczonym okresie. Jakie będą podatkowe skutki zamierzonych przeze mnie działań marketingowych?
Pozostało 81% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka