comment
Porada
Data publikacji: 2004-12-06
Ochrona rzeczy pracownika
Stosunek pracy
Z pokoju biurowego, w którym pracownik świadczy pracę, zginęła jego kurtka wraz z telefonem komórkowym i pewną kwotą pieniędzy. Winą za to pracownik obarcza pracodawcę, gdyż ten nie zapewnił odpowiedniej ochrony jego rzeczom wniesionym do zakładu. Zdaniem pracodawcy, nie istnieją takie przepisy, które nakładałyby na niego obowiązek stworzenia szatni dla pracowników. Czy do obowiązków pracodawcy należy opieka nad rzeczami pracowników wniesionymi do zakładu pracy? Czy powinien zorganizować dla nich szatnię?
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka