Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-12-06

Ochrona rzeczy pracownika

Stosunek pracy
Z pokoju biurowego, w którym pracownik świadczy pracę, zginęła jego kurtka wraz z telefonem komórkowym i pewną kwotą pieniędzy. Winą za to pracownik obarcza pracodawcę, gdyż ten nie zapewnił odpowiedniej ochrony jego rzeczom wniesionym do zakładu. Zdaniem pracodawcy, nie istnieją takie przepisy, które nakładałyby na niego obowiązek stworzenia szatni dla pracowników. Czy do obowiązków pracodawcy należy opieka nad rzeczami pracowników wniesionymi do zakładu pracy? Czy powinien zorganizować dla nich szatnię?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00