Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 21-11-2024
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 21-11-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2024-09-20

Czy z osobą pracującą na stanowisku sekretarki i sprzątaczki w szkole należy zawrzeć dwie umowy o pracę

PROBLEM

Jesteśmy szkołą podstawową, w której zatrudniamy sekretarkę na 1/2 etatu. Na tym stanowisku zaliczono jej dostarczone świadectwa pracy, co dało jej prawo do 20% dodatku za wysługę lat. Pracuje u nas już od roku. Od października pracodawca planuje zatrudnić tę samą osobę na 1/2 etatu jako sprzątaczkę w naszej szkole. 1. W jaki sposób powinniśmy ją zatrudnić na stanowisku sprzątaczki - czy poprzez porozumienie zmieniające obecną umowę o pracę, czy poprzez podpisanie nowej, odrębnej umowy o pracę na stanowisku sprzątaczki? 2. Jak powinniśmy podejść do wysługi lat, jeśli świadectwa pracy wcześniej zostały przyniesione i uwzględnione do pierwszego stanowiska pracy na stanowisku sekretarki? Czy rozpoczynając teraz pracę na stanowisku sprzątaczki nabywa ona wysługę lat pracy na nowo od początku, czy należy doliczyć świadectwa pracy wcześniej przyniesione i zaliczone do stanowiska pracy jako sekretarka?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00