Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
today

Aktualność

Data publikacji: 2023-11-06
Data publikacji: 2023-11-06

Podatkowe konsekwencje zwiększenia polisy OC przez biuro rachunkowe

Na prośbę nowego dużego klienta biuro rachunkowe musiało zwiększyć ubezpieczenie OC. Umowa między biurem a klientem jest taka, że klient zwróci część kwoty za ubezpieczenie. Jaki dokument powinno wystawić biuro na zwrot części ubezpieczenia OC? Czy ma to być faktura, a jeśli tak to z jaką stawką? 

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00