comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 24-11-2024
Porada
aktualna
na dzień 24-11-2024
Data publikacji: 2023-03-15
Czy koszty związane z delegacją prezesa spółki oraz pracownika można rozliczyć wspólnie
PROBLEM
Prezes spółki oraz osoba, z którą spółka zawarła umowę B2B wyjechali w delegację do USA. W zarządzeniu spółki dotyczącym delegacji prezesa jest zapis, że otrzymuje on wszystkie świadczenia z tytułu delegacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Natomiast w umowie B2B jest zapis, że spółka ponosi wszelkie koszty związane z delegacjami, kosztami szkoleń itp. dla osoby współpracującej. Czy w ramach rozliczenia delegacji można ewentualnie rozliczyć te koszty na jednym druku wpisując prezesa spółki oraz osobę współpracującą?
Pozostało 67% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka