Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2020-10-16

Czy można wprowadzić elektroniczne akta osobowe tylko dla części pracowników zatrudnionych w firmie

PYTANIE

Jesteśmy zainteresowani procesem przejścia na elektroniczne akta osobowe zgodnie z zapisami z rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy I Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej. Czy istnieje możliwość przejścia na elektroniczne akta osobowe tylko dla części pracowników np. dla pracowników aktualnie pozostających w zatrudnieniu? Wtedy akta pracowników, którzy zakończyli zatrudnienie byłyby nadal przechowywane w formie papierowej. Czy takie działanie jest dozwolone? Czy decydując się na elektroniczne akta osobowe musimy je wprowadzić dla wszystkich pracowników?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00