comment
Porada
Data publikacji: 2017-12-11
Czy pracownik może mieć wiele miejsc pracy?
Czy w umowie o pracę można wskazać dwa różne miejsca pracy?
Tak.
Uzasadnienie:
Miejscem pracy jest zakład pracy lub inne miejsce wyznaczone do wykonywania pracy (art. 128 § 2 k.p.). Miejsce wykonywania pracy należy wskazać w umowie (art. 29 § 1 pkt 2 k.p.). Z przepisów nie wynika, że w umowie należy wyznaczyć tylko jedno miejsce pracy. Musi ono natomiast odpowiadać rzeczywistości. Dopuszczalne będzie wskazanie w umowie dwóch różnych miejsc pracy pod warunkiem, że rzeczywiści podwładny świadczy pracę w tych dwóch różnych miejscach.
Pozostało 66% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka