Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2017-12-11

Czy pracownik może mieć wiele miejsc pracy?

Czy w umowie o pracę można wskazać dwa różne miejsca pracy?

Tak.

Uzasadnienie:

Miejscem pracy jest zakład pracy lub inne miejsce wyznaczone do wykonywania pracy (art. 128 § 2 k.p.). Miejsce wykonywania pracy należy wskazać w umowie (art. 29 § 1 pkt 2 k.p.). Z przepisów nie wynika, że w umowie należy wyznaczyć tylko jedno miejsce pracy. Musi ono natomiast odpowiadać rzeczywistości. Dopuszczalne będzie wskazanie w umowie dwóch różnych miejsc pracy pod warunkiem, że rzeczywiści podwładny świadczy pracę w tych dwóch różnych miejscach.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00