Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 08-10-2024
Porada aktualna na dzień 08-10-2024
Data publikacji: 2024-10-08

Czy pracownicy zatrudnieni w samorządowym zakładzie budżetowym mają prawo wymieniać się informacjami na temat otrzymywanego od pracodawcy wynagrodzenia

PROBLEM

Czy pracownicy zatrudnieni w samorządowym zakładzie budżetowym mają prawo wymieniać się informacjami na temat otrzymywanego od pracodawcy wynagrodzenia, tj. wysokości podstawy wynagrodzenia, jego składników, premii lub przyznawanych kwot nagród uznaniowych? Pracownicy porównują otrzymywane kwoty wynagrodzeń w swoim gronie i nie tylko (rozmowy toczą się nawet ze zleceniobiorcami). Czy tego typu informacje (o wynagrodzeniach, premiach, nagrodach) nie stanowią tajemnicy zakładu? Co możemy zrobić, aby zapobiec rozwojowi takich sytuacji, które niestety rodzą konflikty interpersonalne?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00