Porada
Jak wprowadzić zmiany w regulaminie pracy
Czy mając zapis w Regulaminie Wynagradzania cyt.:
"1. Dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach obsługi, w ramach planowanych środków na wynagrodzenia, tworzy się fundusz premiowy w wysokości do 30% środków przeznaczonych na wynagrodzenia zasadnicze. 2. Premię wypłaca się w okresach miesięcznych. 3. Pracownik nabywa prawo do premii po sumiennym i starannym wykonaniu zadań ustalonych w zakresie czynności. 4. Premia przysługuje pracownikowi jedynie za pracę wykonaną. 5. Premia ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu stosownie do okresu przebywania przez pracownika na zwolnieniu lekarskim, za który przysługiwało wynagrodzenie za czas choroby lub zasiłek chorobowy. 6. Premia za dany miesiąc może wynosić od 5 do 30% wynagrodzenia zasadniczego pracownika. Wysokość premii ustala pracodawca 7. Wysokość premii indywidualnie określonej w umowie o pracę powinna być zróżnicowana i uwzględniać rodzaj stanowiska, na którym pracownik jest zatrudniony, charakter i złożoność powierzonych obowiązków oraz stopień i sposób realizacji wykonywanych zadań pracownikowi w umowie o pracę oprócz wynagrodzenia zasadniczego i dodatku za wieloletnią pracę (których wysokości ustalone są zgodnie z przepisami) należy również umieścić zapis, o przysługującej mu premii regulaminowej i do jakiej wysokości?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right