rozmowa
Nie zamierzamy być montownią dla zagranicznych elektryków
Maliczenko: Chcemy współtworzyć europejską markę samochodów elektrycznych, a nawet hybrydowych. ElectroMobility Poland będzie jej współwłaścicielem
Jak ujawniliśmy w DGP pod koniec lutego, zarząd spółki ElectroMobility Poland zdecydował o zwolnieniu kilkudziesięciu pracowników. Decyzja miała związek z zakończeniem rozwoju projektu Izery. Jakie są dziś nastroje w firmie?
Nie ma co ukrywać – restrukturyzacja jest zawsze trudnym momentem dla każdej organizacji. Projekt Izery od początku wzbudzał duże emocje, a wielu naszych pracowników było w niego bardzo zaangażowanych. Wraz z decyzją o zawieszeniu projektu musieliśmy jednak dostosować zespół do nowych wyzwań, które przed nami stoją.
Ile osób obecnie pracuje w spółce?
Zwolnienia objęły 40 osób. Pozostało ponad 60 osób.
Kolejne zwolnienia są na horyzoncie?