Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2024-11-13

rozmowa

PKO ma rosnąć dzięki współpracy z e-commerce i handlem

Midera: Zawiadomienia o możliwości popełnienia przestępstwa dotyczą 31 osób. Obejmują straty na kwotę ponad 90 mln zł. Jeśli potwierdzą się zarzuty, to będziemy dochodzili odszkodowań

Szymon Midera, prezes PKO BPSzymon Midera, prezes PKO BP

Celem nowej strategii Grupy PKO Banku Polskiego jest dojście do 15 mln klientów z ok. 12 mln obecnie. Dość ambitne założenie, bo skąd ich wziąć? Liczba Polaków się zmniejsza. Konta bankowe prawie wszyscy już mają.

Zgadza się. Jednak w nowej bankowości nie chodzi już o zakładanie kont. Dlatego „Lider w ekosystemach” to jeden z filarów naszej nowej strategii „Numer 1 i kropka”, bo przede wszystkim tam szukamy wzrostu. Zrealizujemy ten cel, odpowiadając na potrzeby klientów – budując nowe lub dołączając do istniejących ekosystemów, w których robią zakupy. Na początek odpowiemy na potrzeby związane z kupnem samochodu i nieruchomości oraz codziennymi zakupami. Nasze zapowiedzi zostały bardzo dobrze odebrane. Widzimy duże zainteresowanie współpracą z nami zarówno ze strony platform e-commerce, jak i tradycyjnych sieci detalicznych.

Jacy to będą klienci? PKO Bank Polski nie będzie dla nich bankiem pierwszego wyboru. Po prostu pomożecie w jakimś zakupie czy transakcji?

Przede wszystkim myślimy kategorią naszej całej grupy kapitałowej. W jej strukturach działają liderzy swoich branż, m.in. leasingu i funduszy inwestycyjnych. Więc mogą to być klienci, dla których będziemy instytucją finansową pierwszego wyboru, choć nie zawsze w pierwszym kroku. Każdy z nich będzie wtedy unikalnym klientem. Od nas i od naszych partnerów będzie zależeć, czy „wciągniemy ich mocniej na pokład” – z korzyścią i dla nas, i platform czy tradycyjnych sieci handlowych.

Pobierz pliki wydania
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00