Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2024-10-30

prezentacja

To najwyższy czas dla polskich marek na rozwój w e-commerce

Amazon wciela się w rolę przewodnika, który ma ułatwić początki i prowadzić sprzedawców po świecie e-handlu. Marketplace to miejsce, w którym wszyscy przedsiębiorcy mają dostęp do tych samych konsumentów – mówi Katarzyna Ciechanowska-Ciosk, Country Leader Amazon.pl

Serwis Amazon.pl ruszył trzy lata temu. Czy polscy konsumenci i sprzedawcy dali się już poznać?

Wiemy, czego szukają Polacy na zakupach w sieci. Chcą mieć duży wybór, niskie ceny i szybką dostawę – zresztą podobnie jak klienci na całym świecie. Wiemy też, że w każdym kraju na decyzje zakupowe wpływają inne wartości społeczno-kulturowe. W zależności od miejsca kupujących mogą najbardziej interesować np. promocje i specjalne okazje, personalizacja czy zrównoważona dostawa. W Polsce widoczne jest coś jeszcze, a mianowicie chęć wspierania lokalnych marek i sprzedawców. Według badania „Teraz Polska” ponad 84 proc. konsumentów, gdy ma możliwość wyboru, deklaruje zakup produktów polskiego pochodzenia.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00