Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2024-10-30

polityka

Przez podcasty do Białego Domu

W erze TikToka i YouTube’a Trump i Harris wychodzą poza tradycyjne media, by trafić do młodych odbiorców. Podzielonych na „bańki”

Do młodych kobiet skierowany jest podcast, którego gościem była HarrisDo młodych kobiet skierowany jest podcast, którego gościem była Harris

Szerokim echem odbiła się w Ameryce decyzja „Washington Post”, by w nadchodzących wyborach prezydenckich nie udzielać oficjalnego poparcia żadnemu z kandydatów. To pierwsza taka sytuacja od 1988 r., gdy ta liberalna gazeta nie stanęła w rywalizacji o Biały Dom ani po stronie Michaela Dukakisa ani George'a H.W. Busha. Za tegoroczną decyzją stał osobiście Jeff Bezos, miliarder i właściciel „Washington Post”, który zablokował szkic redakcyjnego komentarza, w którym poparto Kamalę Harris. – Żaden niezdecydowany wyborca z Pensylwanii nie powie: „Kieruję się poparciem danej gazety. Żaden. Oficjalne poparcia prezydenckie tworzą wrażenie stronniczości, wrażenie braku niezależności. Zrezygnowanie z nich jest decyzją opartą na wartościach, jest właściwe – tłumaczył potem założyciel Amazona. I dodawał, że żałuje, iż decyzji o braku obierania stron w wyścigu o Gabinet Owalny nie podjęto wcześniej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00