Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2024-10-30

Platforma wspomaga, ale nie wyręcza

Zakupy na platformach oferujących towar różnych sprzedawców zdominowały rynek online. Nie wystarczy jednak na nich być, by odnieść sukces. Współpraca z marketplace’em musi być przemyślana i podparta analizą

Odsetek polskich e-konsumentów ustabilizował się. Od kilku już lat, jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2024” przygotowanego przez Gemius, oscyluje on w okolicy 80 proc. A jeśli e-sklepy, to oczywiście prym wiodą platformy: zakupowe, patrząc oczami klientów, czy też sprzedażowe, jeśli przyjąć perspektywę przedsiębiorców, nazywane też uniwersalnie handlowymi. Z tegorocznego badania przygotowanego przez SW Research na zlecenie Allegro, ale i ubiegłorocznego Santander Consumer Banku, wynika, że wybiera je ponad 70 proc. Polaków.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00