Interpretacja indywidualna z dnia 22 marca 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.867.2023.1.MST
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą świadczeń w ramach akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą świadczeń w ramach akcji promocyjnej.
Brak opodatkowania podatkiem VAT opisanych we wniosku świadczeń w okresie promocyjnym na rzecz Klientów.
Ustalenie czy refundowanie przez kontrahenta rabatu udzielonego przez Wnioskodawcę klientowi ostatecznemu powoduje powstanie obowiązku podatkowego w podatku od towarów i usług.
Skutki podatkowe dokonywania przez Wnioskodawcę działającego w imieniu i na rzecz swojego Klienta, zwrotu ceny finansowanego przez Klienta na rzecz Uczestnika Programu.
Brak opodatkowania podatkiem od towarów i usług przekazanej Wnioskodawcy przez Organizatora kwoty Premii, która następnie zostanie w całości wypłacona uprawnionemu Uczestnikowi akcji promocyjnej oraz w zakresie braku opodatkowania podatkiem od towarów i usług wypłaty przez Wnioskodawcę Premii na rzecz uprawnionego Uczestnika akcji promocyjnej.
Podstawa opodatkowania produktów sprzedawanych w ramach promocji.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie przychodu podatkowego.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie przychodu podatkowego.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie przychodu podatkowego.
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów oraz przychodu podatkowego.
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych ze sprzedażą premiową.
Określenie podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży towarów w cenie promocyjnej oraz prawa do pełnego odliczenia kwoty podatku VAT od zakupu materiałów do produkcji wyrobów objętych akcją promocyjną.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie określenia przychodu z tytułu sprzedaży w ramach prowadzonej akcji promocyjnej.
Podatek dochodowy od osób prawnych w związku z którym na Spółce mogą spoczywać jakiekolwiek obowiązki płatnika.
Czy świadczenia dokonywane w związku z akcjami promocyjnymi oferowanymi przez Bank przekazywane osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą należy zakwalifikować do źródeł przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej z art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 361 ze zmianami; dalej jako: ustawa o pdof)
1. Czy nagrody przekazywane przez Bank na rzecz klientów, osób fizycznych, w ramach przedstawionego w opisie stanu faktycznego schematu programów premiowych, lojalnościowych oraz akcji promocyjnych organizowanych przez Bank stanowią nagrody uzyskane w związku ze sprzedażą premiową towarów i usług w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób oraz podlegają opodatkowaniu 10%
Obowiązek Spółki jako płatnika związanych z przekazaniem Klientom świadczeń w ramach organizowanych przez Spółkę akcji promocyjnych stanowiących konkursy, loterie oraz sprzedaże premiowe
Czy wszystkie koszty ponoszone na działania promocyjne, wymienione w każdym z punktów od 1 do 17, przedstawione w poz. 68 jako stan faktyczny, Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w związku z organizacją akcji promocyjnych.
Czy dla nabywców lokali mieszkalnych (zarówno osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, jak i prowadzących taką działalność), korzystających z organizowanych przez Spółkę akcji promocyjnych, powstanie przychód z tytułu uzyskania nieodpłatnego świadczenia w rozumieniu ustawy o PIT i czy na Spółce będą ciążyły obowiązki związane z funkcją płatnika, bądź obowiązek wystawienia informacji
opodatkowanie nieodpłatnego przekazania klientom w ramach akcji promocyjnych pakietów towarów oraz kilku sztuk tych samych towarów, których jednostkowy koszt wytworzenia, bądź cena nabycia nie przekracza 10 z
Określenie podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży zestawów towarów w cenach promocyjnych.