Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 04.08.2015, sygn. IPPB4/4511-689/15-2/IM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB4/4511-689/15-2/IM
1. Czy nagrody przekazywane przez Bank na rzecz klientów, osób fizycznych, w ramach przedstawionego w opisie stanu faktycznego schematu programów premiowych, lojalnościowych oraz akcji promocyjnych organizowanych przez Bank stanowią nagrody uzyskane w związku ze sprzedażą premiową towarów i usług w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób oraz podlegają opodatkowaniu 10% zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych ?2. Czy w przypadku spełnienia przesłanek wynikających z art. 21 ust. 1 pkt 68 ww. ustawy, nagrody przekazane klientom w ramach przedstawionych we wniosku akcji będą korzystały ze zwolnienia z opodatkowania zryczałtowanym podatkiem dochodowym od osób fizycznych ?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 11 maja 2015 r. (data wpływu 13 maja 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania przychodów z tytułu prowadzenia programów premiowych, lojalnościowych oraz akcji promocyjnych - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 13 maja 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania przychodów z tytułu prowadzenia programów premiowych, lojalnościowych oraz akcji promocyjnych.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Bank w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, w celu zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów, jak również uatrakcyjnienia korzystania z usług finansowych oferowanych przez Bank oraz zwiększenia konkurencyjności oferty Banku, prowadzi programy premiowe, lojalnościowe oraz akcje promocyjne mające na celu aktywizację obecnych klientów Banku oraz pozyskanie nowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right