Interpretacja indywidualna z dnia 8 kwietnia 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.211.2024.1.KOM
Określenie podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży towarów (gadżetów z logo) po cenie promocyjnej 1 zł netto.
Określenie podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży towarów (gadżetów z logo) po cenie promocyjnej 1 zł netto.
Opodatkowanie czynności (umieszczenie logo darczyńcy na strojach sportowych uczennic Liceum) związanych z zawarciem porozumienia o współpracy Gminy (Zespołu Szkół) ze Spółką, która przekazała Gminie darowiznę pieniężną.
możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatku na zakup stroju tj. kurtki i spodni na których umieszczone zostało w sposób trwały logo firmy
Obowiązek opodatkowania czynności polegającej na otrzymaniu darowizny w sytuacji gdy z umowy lub regulaminu wynika obowiązek do umieszczenia logo na przedmiotach otrzymanych od podmiotów będących organizacjami pożytku publicznego lub do poinformowania o zostaniu obdarowanym przez darczyńcę w inny sposób.
Opodatkowanie nieodpłatnego przekazania na cele osobiste prawa ochronnego do logo oraz podstawy opodatkowania dla czynności.
Czy w razie zawarcia umowy darowizny ze spółką komandytową, w której Wnioskodawczyni jest wspólnikiem, której przedmiotem będzie autorskie prawo majątkowe do logo słowno-graficznego, po stronie Wnioskodawczyni powstanie przychód do opodatkowania podatkiem dochodowym, z któregokolwiek ze źródeł przychodów, jako wspólnika tej spółki?
Do przychodów z jakiego źródła powinno być zaliczone u podatnika wynagrodzenie z tytułu zbycia prawa z rejestracji wspólnotowego znaku towarowego oraz autorskich praw majątkowych do jego formy graficznej (logo)? W jaki sposób należy ustalić koszty uzyskania przychodu z tytułu sprzedaży praw do przedmiotowego znaku towarowego?
Zaliczenie do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na: 1. zakup kart przedpłaconych,2. organizację spotkań szkoleniowo-integracyjnych dla pracowników i menadżerów,3. organizację spotkań związanych z obchodami długotrwałej współpracy z danym kontrahentem, w których uczestniczą pracownicy i kontrahenci,4. organizację spotkań dla managementu,5. organizację spotkań z okazji jubileuszu zatrudnienia
Czy związane z powyżej opisanymi działaniami wymienione w stanie faktycznym wydatki promocyjno-reklamowe są kosztem uzyskania przychodów w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Czy doradca podatkowy prowadząc działalność gospodarczą może, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów działalności wydatki na zakup produktów reklamowych w postaci długopisów, folderów informacyjnych, notatników, terminarzy z logiem kancelarii, których wartość nie przekracza 10 zł?
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na dofinansowanie oznakowania punktów sprzedaży dealerów, zgodnego ze standardami grupy korporacyjnej
Czy wydatki, jakie ma ponieść Spółka na organizację Maratonu stanowić będą koszty uzyskania przychodów w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
1. Czy w stanie faktycznym nr 3 wydatki poniesione na zakup drukowanych materiałów reklamowych informacyjnych oraz prezentów małej wartości i próbek wydawanych nieodpłatnie na rzecz kontrahentów lub potencjalnych kontrahentów stanowią koszt uzyskania przychodów Spółki? 2. Czy w stanie faktycznym nr 5 przy nieodpłatnym przekazywaniu kontrahentom drobnych upominków, nie posiadających logo Spółki, Spółka
jaką stawkę podatku VAT należy zastosować w przypadku udzielania zgody na odpłatne i nieodpłatne wykorzystywanie symboli, nazwy K. lub znaków towarowych
Czy Spółka może zaliczyć wydatki na zakup upominków do kosztów uzyskania przychodu?
Czy Spółka może zaliczyć wydatki na zakup upominków do kosztów uzyskania przychodu?
Opodatkowanie artykułów reklamowych (z logo plecaki, długopisy, koszulki, balony itd.) art. 7 ust. 2 ustawy.
Opodatkowanie artykułów reklamowych (z logo plecaki, długopisy, koszulki, balony itd.) art. 7 ust. 2 ustawy.
Opodatkowanie artykułów reklamowych (z logo plecaki, długopisy, koszulki, balony itd.) art. 7 ust. 2 ustawy.
Uznanie czynności związanych z wykonywaniem zadań nałożonych ustawą z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) polegających na przekazywaniu upominków związanych z promocją miasta
Nieodpłatne przekazanie klientom upominków opatrzonych logo firmy dostawa towarów.
W zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących wytworzenia produktów oraz nabycia towarów i gadżetów przekazywanych nieodpłatnie kontrahentom.