Interpretacja
Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 28 kwietnia 2023 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL2-2.440.284.2022.3.IP
WIS - Towar – „Program (…)”
Na podstawie art. 13 § 2a pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2022 r., poz. 2651, z późn. zm.), zwanej dalej Ordynacją podatkową i art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r., poz. 931, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku (…) z dnia 22 grudnia 2022 r. (data wpływu 29 grudnia 2022r.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.
Przedmiot wniosku: towar – „Program (…)”
Opis towaru:
„Program (…)” jest publikacją przeznaczoną dla dzieci, o wymiarach po złożeniu (…) cm x (…) cm. Stanowi sztywną kartę składaną na (…) części. Po rozłożeniu karty uwidaczniają się (…) „strony” tego programu: informacyjna oraz „rozrywkowa” – zawierająca grę/zadanie rozrywkowe.
Na (…) – informacyjnej – „stronie” publikacji znajduje się:
·logo (…), logo sponsora, informacja o terminach i miejscach, w których wystawiany będzie spektakl; w centralnym punkcie widnieje grafika z tytułem spektaklu i bohaterami oraz nazwą wytwórni filmu, na podstawie którego spektakl powstał – ta część po złożeniu stanowi (…) stronę programu
·krótka informacja o treści spektaklu, jego bohaterach; poniżej znajduje się informacja dotycząca sponsora spektaklu oraz (…) grafiki odnoszące się do sponsora – ta część po złożeniu stanowi (…) stronę publikacji
·wzmianka o wytwórni filmu, na podstawie którego spektakl powstał, informacja o obsadzie wraz ze zdjęciami niektórych członków zespołu zaangażowanego w produkcję (reżyseria, choreografia i ruch sceniczny, scenografia i kostiumy) – ta część po złożeniu znajduje się (…) publikacji.
Na (…) „stronie” publikacji – „rozrywkowej” – znajduje się gra/zadanie rozrywkowe powiązane z tematyką spektaklu. Gra została nadrukowana na wszystkich (…) częściach. Gra składa się z krótkiego wstępu, który ma nawiązywać do tematu spektaklu, „Legendy” – wyjaśniającej zasady przesuwania pionków po planszy, planszy do gry zawierającej litery, symbole i cyfry (rozpoczynającej się od pola „Start” i kończącej na polu „Meta”) oraz jednego zdania opisującego zasady gry.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right