Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 18.12.2015, sygn. ITPB4/4511-423/15/MP, Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy, sygn. ITPB4/4511-423/15/MP
Do przychodów z jakiego źródła powinno być zaliczone u podatnika wynagrodzenie z tytułu zbycia prawa z rejestracji wspólnotowego znaku towarowego oraz autorskich praw majątkowych do jego formy graficznej (logo)? W jaki sposób należy ustalić koszty uzyskania przychodu z tytułu sprzedaży praw do przedmiotowego znaku towarowego?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613 z późn. zm.) oraz § 5 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643), Dyrektor Izby Skarbowej w Bydgoszczy działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 21 września 2015 r. (data wpływu 25 września 2015 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie ustalenia źródła przychodu oraz kosztów uzyskania przychodu ze zbycia prawa z rejestracji wspólnotowego znaku towarowego oraz autorskich praw majątkowych do jego formy graficznej (logo) jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 25 września 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie ustalenia źródła przychodu oraz kosztów uzyskania przychodu ze zbycia prawa z rejestracji wspólnotowego znaku towarowego oraz autorskich praw majątkowych do jego formy graficznej (logo).
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca jest wspólnikiem spółki jawnej (dalej: spółka). Spółka prowadzi przedsiębiorstwo zajmujące się działalnością gospodarczą w zakresie produkcji i handlu artykułami spożywczymi.
W styczniu 2006 roku spółka wprowadziła do obrotu wyprodukowane na jej zlecenie konserwy oznaczone nowo powstałym znakiem towarowym, jako próbną serię towarów w celu zbadania reakcji klientów na nowość rynkową.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right