Filtry
-
Artykułz dnia 30.10.2024Zakupy przez internet: jakie prawa ma konsument30.10.2024
-
Artykułz dnia 25.06.2024Inwestycje alternatywne: na co konsument powinien uważać, inwestując swoje pieniądze25.06.2024
-
Artykułz dnia 14.05.2024Za wprowadzenie w błąd co do jakości sprzedawanego towaru może grozić grzywna14.05.2024
-
Poradaz dnia 30.01.2024Wprowadzenie w błąd co do jakości sprzedawanego towaru może oznaczać grzywnę30.01.2024
-
Artykułz dnia 18.05.2023Bez informacji nie ma zapłaty18.05.2023
-
ArtykułaktualnySprzedaż przez Internet - Dyrektywa Omnibus - Dyrektywa Cyfrowa - Dyrektywa Towarowa03.03.2023
-
Poradaz dnia 05.02.2023Kiedy przedsiębiorcy jako kontrahentowi przysługują prawa konsumenta05.02.2023
-
ArtykułaktualnyNowe obowiązki sprzedawców i zakazy obowiązujące w obrocie z konsumentami14.12.2022
-
Poradaz dnia 08.03.2021Odstąpienie od umowy wysłane e-mailem jest skuteczne08.03.2021
-
ArtykułUsługi turystyczne13.06.2019
-
ArtykułCzy zawsze faktura „na firmę” jest dobrym rozwiązaniem?17.05.2019
-
PoradaCzy można umownie zastrzec zwrot towaru tylko w stanie nienaruszonym26.09.2017
-
ArtykułKatalog obowiązków sprzedawców02.11.2016
-
ArtykułObowiązki i prawa przedsiębiorcy wobec konsumenta13.06.2015
-
ArtykułRabaty, premie i zwroty towarów - w podatku dochodowym i rachunkowości25.01.2015
-
ArtykułObowiązki sprzedawcy po zmianach w prawie konsumenckim28.10.2014
-
ArtykułObowiązki sprzedawcy po zmianach w prawie konsumenckim - wskazówki praktyczne28.09.2014
Trwa ładowanie treści
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00