DOKUMENTACJA KADROWA (CZ. 2)
Teczki akt osobowych pracowników wymagają nie tylko odpowiedniego przechowywania. Należy je także prowadzić w określony przepisami sposób.
Teczki akt osobowych pracowników wymagają nie tylko odpowiedniego przechowywania. Należy je także prowadzić w określony przepisami sposób.
Nie ma takiej firmy, w której uniknęlibyśmy konieczności tworzenia, a następnie przechowywania różnego rodzaju dokumentów, czy to podatkowych, fiskalnych, czy też pracowniczych. Przepisy dotyczące obowiązujących zasad przechowywania takich dokumentów są rozrzucone po różnych aktach prawnych. Sama archiwizacja wymaga stosownej klasyfikacji i kwalifikacji akt zgodnie z obowiązującymi przepisami. O naprawdę
Wiele pracy i wysiłku poświęca się właściwemu sporządzaniu dowodów księgowych, organizacji ich obiegu w jednostce, sprawdzaniu i ujmowaniu w księgach rachunkowych. Jednak po zamknięciu roku obrotowego, sporządzeniu i zatwierdzeniu sprawozdania finansowego, znaczenie tych dokumentów jakby się zmniejsza. Często nie przykłada się należnej wagi do ich przechowywania.