Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Warszawie z dnia 7 września 2016 r., sygn. VI SA/Wa 236/16

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w składzie następującym: Przewodniczący Sędzia WSA Grażyna Śliwińska Sędziowie Sędzia WSA Sławomir Kozik Sędzia WSA Grzegorz Nowecki (spr.) Protokolant sekr. sąd. Jarosław Kielczyk po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 7 września 2016 r. sprawy ze skargi K. L. na decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar z dnia [...] listopada 2015 r. bez numeru w przedmiocie cofnięcia zezwolenia oddala skargę w całości

Uzasadnienie

Zaskarżoną decyzją z dnia [...] listopada 2015 r. Prezes Głównego Urzędu Miar, działając na podstawie art. 138 § 1 pkt 1 k.p.a., po rozpatrzeniu wniosku K. L., prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą K. (dalej także "skarżący" lub "strona"), o ponowne rozpatrzenie sprawy, utrzymał w mocy swoją decyzję z dnia [...] sierpnia 2015 r. nr [...].

Do wydania powyższej decyzji doszło w następującym stanie faktycznym oraz prawnym.

Prezes Głównego Urzędu Miar decyzją z dnia [...] sierpnia 2015 r. Nr [...] cofnął skarżącemu zezwolenie Nr [...], udzielone na prowadzenie warsztatu w zakresie instalacji, w tym aktywacji, napraw oraz sprawdzania pod względem zgodności z wymaganiami rozporządzenia Komisji (WE) nr 1360/2002 tachografów cyfrowych, wydane przez Prezesa Głównego Urzędu Miar w dniu [...] lipca 2011 r., zmienione decyzją Nr [...] z dnia [...] grudnia 2013 r.

W toku postępowania Prezes Głównego Urzędu Miar ustalił, że w dniu [...] listopada 2013 r. uprawniony technik - M. M., zatrudniony w warsztacie należącym do strony, dokonał przy użyciu karty warsztatowej nr 2[...], aktywacji tachografu cyfrowego zainstalowanego w samochodzie [...], zarejestrowanym po raz pierwszy w dniu 12 stycznia 2010 r. Tachograf ten miał typ [...], nr seryjny [...] i wyprodukowany został w 2013 roku. W dniu 8 stycznia 2014 r. ww. technik warsztatu M. M. dokonał jego kalibracji. Sparowany po raz pierwszy w dniu 7 czerwca 2013 r. czujnik ruchu miał nr seryjny [...]. Powyższe ustalenia potwierdzają dane pobrane podczas kontroli przeprowadzonej przez [...] Wojewódzkiego Inspektora Transportu Drogowego w dniu 26 sierpnia 2014 r.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00